Sunday, September 14, 2014

THIS or THAT Beauty Tag

Poslednjih par dana među blogerkama je veoma popularan ovaj beauty tag, a ja sam nominovana od strane komšinice Katarine sa bloga Beauty world by Katarina S, kojoj se zahvaljujem. :) Danas sam veoma lenja za bilo šta, tako da mi je ovaj tag prilika da se malo razonodim. :)






Makeup

Blush or Bronzer: U poslednje vreme sve češće koristim rumenila, tako da neka bude rumenilo.
Lip Gloss or Lipstick: Karmini, sjajeve u poslednjih godinu dana uopšte i ne koristim.
Eye liner or Mascara: Maskara, uvek.
Foundation or Concealer: Puder.
Neutral od Color eye shadow: Volim oba, možda više one u boji.
Pressed or Loose eye shadows: Nisam do sada koristila senke u prahu, tako da biram presovane.
Brushes or Sponges: Četkice, sunđere ne znam da koristim. :)




Nails

OPI or China Glaze: Još uvek nisam imala priliku da isprobam OPI, iz tog razloga CG.
Long or Short: Dugački.
Acrylic or Natural: Prirodni, uvek! Do sada sam samo jednom imala gel i "fejk" nokte i trebalo mi je dugo vremena dok sam ih oporavila.
Brights or Darks: Sve zavisi od raspoloženja, ali ipak više volim svetle, šarene. :)
Flower or no flower: Zavisi od kombinacije boja, ali što da ne.




Body

Parfume or Body Splash: Parfem.
Lotion or Body Butter: Losion.
Body Wash or Soap: Gelovi za tuširanje i kupke.
Lush or Other Bath Company: Lush mi ima prejak miris, a od sapuna koristim samo Merima dečiji sapun za lice. :)

Fashion

Jeans or Sweat Pants: Farmerke.
Long Sleeve or Short: Kratki.
Dresses or Skirt: Suknje, mada ponekad i haljine, praktičnije su jer rešavaju i pitanje gornjeg dela odevne kombinacije. :)
Striped or Plaid: Pruge.
Flip flops or Sandals: Sandale, japanke me uvek nažuljaju.
Scarves or Hats: Ešarpe i šalovi, kape ne podnosim na svojoj glavi.
Studs or Dangly Earrings: Sitnije minđuše, jer mi je kosa uglavnom puštena, pa se i ne vide toliko.
Neklaces or Bracelets: Volim oba, težak izbor. :) Možda za nijansu više ogrlice.
Heels or Flats: Zavisi od prilike i vremena koje treba da provedem u toj obući. 
Cowboy boots or Riding boots: Riding.
Jacket or Hoodie: Jakna.
Forever 21 or Charlotte Russe: Za prvi sam čula, drugi nemam pojma.
Abercombie or Hollister: Nijedno.




Hair

Curly or Straight: Više volim ravnu, ali zavisi od raspoloženja i vremenskih prilika. :)
Bun or Ponutail: Punđa.
Bobby Pins or Butterfly clips: Ukosnice.
Hair Spray or Gel: Nisam njihov ljubitelj, ali neka bude sprej (ponekad zatreba za fensi frizure). :)
Long or Short: Duga kosa. <3 
Light or Dark: Svetla, plava. :)
Side Sweep Bangs or Full Bangs: Na stranu.
Up or down: Puštena.




Random

Rain or Shine: Sunceee. :)
Summer or Winter: Leto.
Fall or Spring: Proleće.
Chocolatte or Vanilla: Čokolada u svim oblicima. :)
East Coast or West Coast: Nisam bila do sada ni na jednoj.


Uh, konačno je kraj. :)
Nadam se da će vam biti zanimljivo da čitate odgovore. Većina blogerki je već nominovana ili odradila ovaj tag...ali ajde, nominovaću Milicu sa bloga Le prettiness, Teodoru sa bloga Lolin svet i autorku bloga LipstickBewitched (izvinjavam se što ne znam ime). Naravno, ko god želi može da odradi tag, biće mi uživanje da čitam. :) 

*Sve fotografije su preuzete sa interneta

1 comment:

  1. Hey ,
    you have a great a blog , would you like to follow each other !
    keep in touch
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...