Sunday, September 21, 2014

Matching manicures #4 - Skittlette

Ove nedelje tema Matching manikira je skittlette, manikir koji do sada nisam imala prilike da radim, a iskreno, nisam ni znala tačno šta predstavlja. Onda sam se malo raspitala, istražila i videla da je to manikir gde dva nokta treba da se razlikuju od ostalih tj. treba da imaju neki dizajn, a ostali treba da budu u dve boje.

Nisam imala baš mnogo vremena, tako da sam samo nadogradila manikir koji sam nosila, pa nisam sigurna da li se baš u potpunosti uklapa u temu. Veoma je teško bilo i slikati ga, što zbog nedostatka sunca, što zbog šljokica kojima blic očigledno baš i ne prija.






 Za manikir sam koristila:
- Essence effect nail polish 07 blue-jeaned (o kome sam pisala u prošlom postu),
- Evri br. 27,
- Golden Rose Gel look top coat,
- vodene nalepnice sa motivima mačaka.




Sve nokte sam nalakirala Essence blue-jeaned lakom u dva sloja, a na srednji i domali prst dodala vodene nalepnice. Na kažiprst sam stavila srebrni šljokičavi lak i onda sve prelakirala Golden Rose nadlakom. I to je to. Ništa komplikovano i ništa previše šareno.   


Sa blicem
Sa blicem

Bez blica
Bez blica

Kako se vama čini? Da li sam uspela da odgovorim na ovonedeljni zadatak?

Pogledajte i radove ostalih devojaka: 

4 comments:

  1. modra i srebrna, što se mene tiče dobitna kombinacija... još kad im se pridruži i maca sve je kako treba <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim tu kombinaciju...a mace su je dodatno ulepšale. <3

      Delete
  2. Mace su divne. Gde si nabavila ove vodene nalepnice? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...