Sunday, September 28, 2014

Matching Manicures #5 - Chevron

Danas je nedelja, što znači da je vreme za još jedan MM post. Iz naslova možete da vidite da je tema Chevron, opet nešto što do sada nisam radila (ponavljam se stalno, ali šta ću kad je tako :)). Koristim priliku i da pohvalim osnivače grupe i devojke koje daju predloge i učestvuju u zadacima, jer sam zaista naučila nazive mnogih manikira i stalno teram sebe da vežbam nešto novo, pa se nadam da će u budućnosti sve ovo lepše izgledati.

Za ovaj manikir sam koristila:
- Golden Rose Color Expert #06,
- Essence Colour & go - 111 english rose,
- Essence feather effect topper - 20 the bees and the birds,
- trakice,
- četkicu za nail art.





Sve nokte sam nalakirala Golden Rose lakom u dva sloja i sačekala da se osuši. Zatim sam na srednji i domali prst zalepila po četiri trakice, tako da formiraju slovo V. Između trakica sam namazala Essence english rose i feather effect. Kako mi je to delovalo prazno, jer sam imala bukvalno samo jednu obojenu strelicu (da se tako izrazim), dodala sam slobodnom rukom pomoću četkice za nail art još ove dve pri korenu nokta. Nije ispalo baš najpreciznije, ali vežbaću i dalje. Na sve ostale nokte sam dodala feather effect topper.

 Evo kako to izgleda:













Da li vam se dopada?

Pogledajte šta su ostale devojke uradile na istu temu:

9 comments:

  1. Super izgleda. Dopada mi se kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  2. I meni se sviđa kombinacija boja, makar najljepši mi je ovaj GR lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se jako sviđa ovaj GR, skoro je i kupljen...možda će imati i zasebnu recenziju. :)

      Delete
  3. Bas mi se svidja taj crveni Essence, definitivno cu da ga kupim ako naidjem negde na njega. Sve pohvale za kombinovanje boja =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj Essence je u stvari neka mešavina prljavo roze i crvene, neka nedefinisana boja...drugačije izgleda uživo, ali je baš lep. Drago mi je da ti se toliko sviđa. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...