Friday, September 19, 2014

Essence effect 07 blue-jeaned

Jučerašnji i današnji lep i sunčan dan sam iskoristila da uslikam lepotu ovog laka i da sa vama podelim utiske o njemu. Reč je o Essence laku iz effect kolekcije, koja se odlikuje raznim šimerastim primercima. Ja sam za sebe izabrala 07 blue-jeaned, koji je bio na akciji u Lilly drogerijama za 129 din, kao deo proizvoda koji izlaze iz asortimana (šta sam još tada kupila možete da pročitate u New in postu).







Lak se nalazi u staklenoj bočici od 10 ml. Četkica je srednje debljine, malo uža od standardnih Essence četkica. Veoma se lepo razmazuje i iz par poteza se može preći cela nokatna ploča. Već pri prvom sloju se vidi hrapavi efekat koji lak ima, ali ipak je neophodan i drugi sloj, u kome dolazi do svog punog izražaja. Veoma se brzo suši, pa nisam dugo čekala sa stavljanjem drugog sloja. Lak u sebi ima sitne srebrne i plave šljokice koje izuzetno lepo izgledaju na suncu i pritom je blago hrapav, što se meni posebno dopada. :)









Prve tri fotografije su na direktnoj sunčevoj svetlosti, a ostale su u zatvorenom prostoru.






Zadovoljna sam ovim lakom i njegovim izgledom na noktima, tako da vam preporučujem da ga nabavite dok potpuno ne nestane. :)

Da li ste probali neki lak iz ove kolekcije? 

4 comments:

  1. Divan je, volim plavce pogotovo u nadolazećim hladnijim danima ;) Koje su još nijanse u ponudi? Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostali su uglavnom bezbojni sa raznim šarenim ili neutralnijim šljokicama...mada ih u Lilly-u u kom sam danas bila više uopšte nema. :/

      Delete
  2. Replies
    1. I njegove šljokice mi se jako sviđaju, uopšteno izgleda da volim hrapavce iako ih nemam puno. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...