Sunday, September 3, 2017

Golden Rose Ice Chic (nijanse 105, 118, 119)

Nedavno mi je stigao paket noviteta Golden Rose proizvoda, u kome su se našle i nove nijanse lakova iz Ice Chic linije. Kako su mi se na prvi pogled veoma dopali, odlučila sam da njih prvo isprobam i prenesem vam svoje utiske. Nijanse koje sam dobila su u brojevima 105, 118 i 119.



Prva koja me je privukla je nijansa u broju 119, jedna od onih koja prosto vrišti jesen. Nedefinisane je nijanse - u bočici izgleda kao varijacija zagasite boje mesa sa ljubičastim podtonom, dok na noktima ima neki braon prizvuk. Svakako, jedna od onih koje privlače pažnju. Formula laka je savršena, kremasta, ne razliva se prilikom nanošenja. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost, a završnica mu je plastična. 





Nakon dva dana sam ovaj lak nadogradila lakom u broju 105. U pitanju je lak providne osnove, sa sitnim šljokicama roze boje koje se pod svetlošću prelamaju u zelenu, plavu, ljubičastu. Dodala sam ga na nokte srednjeg i domalog prsta i na taj način samo nadogradila postojeći manikir. Preko sam dodala i sloj nadlaka. 




Poslednji od ova tri koji sam isprobala je u broju 118. Reč je o sedefastom laku, takođe neobične boje, koji na mojim noktima i mom tenu izgleda kao rose gold. Moram da priznam da nisam ljubitelj sedefastih lakova i da iste nisam nosila godinama, ali mi se ovaj zaista dopada. Ono što je najvažnije je da se pri nanošenju ne sliva u zanoktice, što često zna da bude problem sa lakovima ovakve završnice. Prvi sloj solidno pokriva, dok drugi daje potpunu pokrivenost noktiju i izgled kao iz bočice. 





Ukoliko delite lakove prema godišnjim dobima, onda mislim da će vam ovi biti savršeni za predstojeće jesenje dane. Nijanse su takve da su veoma nosive, ali privlače pažnju i komplimente. :) 

Asortiman Golden Rose Ice Chic lakova možete pronaći u Golden Beauty Shop radnjama, a više o njima se možete informisati putem njihovog sajta

Dopadaju li vam se ovakve nijanse? 

*PR uzorci 

2 comments:

  1. Meni se najvise dopada ovaj poslednji, nekako su mi ova dva prethodna previse tamni :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...