Saturday, September 23, 2017

Farmona Herbal Care krema za stopala

Mnogo ljudi obraća pažnju na izgled ruku, ali primećujem da se o stopalima ne vodi toliko računa. Tokom letnjeg perioda, kada se uglavnom nosila obuća otvorenih prstiju i peta, viđala sam devojke i žene koje su u potpunosti sređene, ali im pete izgledaju toliko suvo i ispucalo da je to prosto užasno i kvari celokupan utisak. Veoma je jednostavno stopala negovati kod kuće, a ja sam u te svrhe pronašla jednu kremu koju sam koristila u proteklih par meseci i o kojoj vam prenosim svoje utiske. 



Reč je o kremi za stopala brenda Farmona, koji je poreklom iz Poljske. Farmona kozmetika je prirodnog porekla, čiji proizvodi ne sadrži parabene, alkohol, ni veštačke boje. Krema za stopala, o kojoj je reč, sadrži ekstrakt lanenog semena, koji eliminiše suvoću i grubost epiderma i na taj način sprečava pucanje peta. Takođe, u svom sastavu ima vitamine A, E i F, koji neguju i ubrzavaju proces lečenja ispucalih delova kože i mikro povreda epiderma. Formula je obogaćena i ureom, koja čini kožu mekšom i glatkom.


Kremu sam nanosila na čista i suva stopala nakon kupanja, posebno obraćajući pažnju na pete koje trpe najveće opterećenje prilikom hodanja i samim tim su najpodložnije pucanju. Krema je izuzetno gusta i prilično masna, što mi odgovara kada je nega stopala u pitanju. Koža na petama je deblja u odnosu na ostale delove tela i smatram da je dobro kada je krema masnija jer joj treba više vremena da se upije i počne da deluje. Ostavlja mastan trag na stopalima, tako da bi bilo poželjno da malo sačekate pre nego što nastavite sa daljim aktivnostima. Moj predlog je da kremu nanosite uveče, pred spavanje, kako biste je ostavili da deluje tokom cele noći. 


Ukoliko ste u potrazi za kremom koja će vam pomoći u nezi stopala kod kuće, onda vam preporučujem da isprobate ovu. Redovna upotreba vam neće oduzeti mnogo vremena, a vaša stopala će vam biti zahvalna. 

Određene Farmona proizvode možete pronaći u većim drogerijama, a o kompletnom asortimanu se možete informisati na njihovoj zvaničnoj facebook stranici

Kako vi negujete svoja stopala? 

*PR uzorak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...