Thursday, September 21, 2017

Golden Rose Color Expert (nijanse 129 i 130)

U prethodnom postu sam vam pisala o novim nijansama Golden Rose lakova iz Ice Chic linije, a u ovom ću vam prikazati dve nove nijanse plavih lakova iz Color Expert linije, koji su se našli u drugom delu paketa. Zanimljivo je to da plava boja nije jedna od meni omiljenih i ne nosim je često, ali su mi se ovi lakovi učinili interesantnim i vrlo brzo su se našli na mojim noktima.


Golden Rose Color Expert lakovi dolaze u bočicama od 10,2 ml. Četkica im je široka, pljosnata i zaobljena, jedna od onih koje su meni omiljene i veoma praktične za rad.


Prvi od ova dva laka koji sam isprobala je u broju 130. Boja mi se dopala na prvi pogled bočice, a na noktima izgleda još lepše. Opisala bih je kao indigo plavu, prilično je unikatna nijansa kakvu do sada nisam imala u kolekciji. Kremaste je formule, ravnomerno se nanosi, sjajne završnice. Za potpunu pokrivenost su potrebna dva sloja. Zaista sam oduševljena time kako ovaj lak izgleda na noktima, a ukoliko volite da uklapate lakove sa garderobom, mislim da ovaj najbolje izgleda u kombinaciji sa džinsom.




Drugi plavi lak koji imam da vam pokažem je u broju 129. Nijansa je dosta tamna u odnosu na prethodni, okarakterisala bih je kao boju mastila. Ređe je formule, pa bi trebalo obratiti pažnju prilikom njegove aplikacije. Prvi sloj ostavlja dosta neujednačenu boju, tako da su u ovom slučaju dva sloja neophodna. Plastične je završnice, kakve ja nisam ljubitelj, što rešavam slojem nadlaka.




Golden Rose Color Expert lakove možete pronaći u parfimerijama koje prodaju GR kozmetiku, kao i u Golden Beauty Shop radnjama u nekoliko gradova u Srbiji.

Nosite li vi plave lakove na noktima? 

*PR uzorci

7 comments:

  1. Pigmentacija je odlicna! :) Ja inace ne nosim ' boje ' na noktima, uvek su to neke nude, bez, belicaste i pastelne jedva primetne nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nosim sve što se tiče noktiju. :D
      Volim da isprobam kako mi koja boja stoji, mada mi se desi da upadnem u nude fazu. :)

      Delete
  2. Obozavam plave nijanse lakova za nokte i imam ih dosta u mojoj kolekciji ali bih mogla da dodam i tu nijansicu 130 :) Ne bi skodilo :) :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da ovaj 130 izgleda još bolje uživo. Iskrene preporuke za njega. :)

      Delete
  3. Imam ovaj lak u crnoj boji i oduševljena sam trajnošću, iako ne košta mnogo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...