Wednesday, August 23, 2017

Be Happy

Majice sa printom i džins... kombinacija koju često volim da nosim i u kojoj se osećam najudobnije. Generalno su mi majice sa raznim printovima omiljene, a ova koju ću vam pokazati nosi najjednostavniju moguću poruku - Be happy. :)




Majica* je sa sajta Romwe i univerzalne je veličine, ali bih rekla da odgovara veličini M/L. Print je jako lepo urađen i majica je prijatna, ali je zbog materijala ne bih preporučila za prevelike vrućine. Uz nju sam uklopila ovu teksas suknju* kojom sam i više nego oduševljena. Poučena iskustvom da kada su donji delovi garderobe u pitanju moram da uzmem nešto što sadrži makar malo elastina u sebi, poručila sam ovu suknju u veličini XL i savršeno pogodila. Suknja je iznad kolena, a lep detalj je što je spreda malo sečena. Svakako jedan od boljih komada sa ovog sajta, kojim sam i više nego zadovoljna.

 







Dopada li vam se ova kombinacija? :)

*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju

4 comments:

  1. predivna majica, odlicno ti pristaje

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  2. U super je suknja. :)
    Ja sad nisam sigurna da li sam htela tu, ili sam takvu i naručila. Svakako, slične su bar. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima još jedna, sa gomilu dugmića napred, ali ova mi se više dopala. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...