Thursday, October 30, 2014

Tag: Potroši 6 do (Božića) Nove godine

Već nekih mesec dana domaćim i stranim blogovima kruži ovaj tag, pod nazivom potroši 6 do Božića. Odlučila sam da se pridružim, jer je ovo veoma dobra prilika da se konačno nateram da neke proizvode potrošim, a ne samo da gomilan i imam otvoreno po nekoliko iste svrhe. Kako ja ovog meseca nisam baš bila najvrednija i nisam stigla da objavim ovaj post ni do 25. oktobra (kada je trebalo već uraditi i prvi update), rešila sam da ga malo preimenujem i da proizvode koje sam izabrala pokušam da potrošim do Nove godine.


*Fotografije koje budu postavljene su od ranije na blogu ili su preuzete sa interneta.



Proizvodi koje sam izabrala su:

Dahlia Golden Dust set, čiju recenziju možete pročitati ovde. Imam ga već godinu dana i mislim da je red da se potroši, jer skoro da nije mogao da dođe na red od mnogobrojnih tuširalica i losiona. Gela za tuširanje ima oko pola pakovanja, a losiona nešto manje od pola.




Nivea dvofazno sredstvo za uklanjanje šminke, o kojem sam pisala ovde. Kao što sam i tada rekla, nisam baš zadovoljna njim i jedva čekam da ga potrošim. Sada je ostalo tačno pola bočice.




Ziaja krema za ruke na bazi proteina kašmira i shea butera. Krema ima jako lep miris i veoma je lagana. Spada u "posnije" kreme, ali se lepo upija i neguje ruke, koje su posle njene upotrebe mekane i mirišljave. Ostalo je oko pola tube. 


Izvor

Balea young krema za telo, koja je puteraste strukture. Sadrži kokosovo ulje, šea puter i puter od maslina. Predivno miriše, lako se razmazuje, a koža je posle nje mekana i miris se zadržava i do nekoliko sati (pogotovo na odeći). Veoma mi je žao što je ovo bila limitirana prošlogodišnja kolekcija, jer je savršen proizvod i rado bih ga kupovala. Ostala je još možda 1/4 proizvoda, a taman i ističe u januaru, pa eto još jedne motivacije za trošenje. :)

Izvor

C-THRU black diamond dezodorans u spreju, koji se više i ne sećam kada sam kupila. Malo je jačeg mirisa, taman mi odgovara za ove hladnije dane. Ostalo je oko 1/3 bočice.

Izvor

Ovo su proizvodi koje sam ja izabrala. Imam još dva meseca za njihovo trošenje, a pri kraju svakog meseca ću vas izvestiti o tome koliko sam stigla da potrošim. 

Učestvujete li u ovom tagu? Ako učestvujete, postavite mi u komentaru link, rado ću pogledati šta ste izabrali. :)

2 comments:

  1. Mislim da je ovaj tag super, kako bismo se setile svega onog što imamo i kako bi smo sprečile nepotrebno bacanje kozmetike. Želim ti da potrošiš sve ove proizvode koje si navela i naravno još nešto preko :D. Ja sam napisala sličan tag post, radi se o Potroši SVE do Božića, evo ga ovde :D-------> http://blogomarija.blogspot.com/2014/10/tag-potrosi-sve-do-bozica-preparativa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam još par koji su baš pri kraju, pa nisam htela da ih stavljam na ovu listu. :)
      Ti si baš izabrala dooosta proizvoda, nadam se da ćeš uspeti u nameri da ih se rešiš. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...