Tuesday, August 12, 2014

Dahlia Golden Dust

Konačno smo dočekali malo pravih letnjih dana i temperatura preko 30 stepeni (jeej), tako da mogu da se nose kraće suknjice, haljinice, šortsići i sve što otkriva malo kože. :) Nadam se da će nas ovakvo vreme poslužiti, jer mi je zaista dojadilo da stalno u torbi vucaram kišobran, iz straha da će iz vedra neba pasti kiša.
Neki su verovatno išli na odmor i dobili preplanuli ten (zavidim im :)), a neki uhvatili malo sunca na obližnjim rekama, jezerima, bazenima...

Iz tog razloga, današnji post je posvećen gelu za tuširanje i losionu iz Dahlia Golden Dust kolekcije, koja u sebi sadrži sitne zlatne šljokice. Ova dva proizvoda idu zajedno u setu, piše da je limitirana kolekcija, ali ja sam ih viđala tokom cele godine, tako da se stalno mogu naći u DM-u i Lilly-u.






Gel za tuširanje se nalazi u pakovanju od 200 ml, tečne je strukture, providno, sa jako sitnim zlatnim šljokicama. Ima prijatan miris, koji me podseća na neki parfem, ali ne zadržava se posle tuširanja na koži. Verovatno je zato i u setu sa losionom, koji treba da produži njihovu ulogu.


Sastav gela za tuširanje (najbolje što sam mogla da uslikam, zbog oblika pakovanja)


Losion za telo se, takođe, nalazi u pakovanju od 200 ml. Po strukturi je skoro isti kao gel za tuširanje - veoma tečan. Razlika je jedino u tome što je losion bele boje, miris je isto parfemski i naravno, sadrži sitne šljokice koje su veoma diskretne. Ako se plašite da ćete sijati kao novogodišnja jelka, bez brige, ovaj losion zaista ne ostavlja mnogo glitera. Nisam nikako uspela da zabeležim kako izgleda na koži, ali sam uspela da uslikam malu količinu u ruci.


 Radi boljeg uvida kliknite da uvećate sliku


Sastav losiona


Mislim da je ovo dobar set, mada više koristim losion. Miris mi se jako sviđa i dugo se oseća na koži, a šljokice (znam, pomenula sam ih već sto puta) su jako, jako sitne i daju blagi sjaj koži. Naravno, na tamnom tenu bi još bolje izgledale i došle do izražaja.

Da li ste koristili ovu kolekciju ili neke druge šljokičave proizvode? :)

P.S. Od nedavno je napravljena nova FB stranica Velike sitnice - blog. Sa starom sam imala tehničkih problema, tako da me od sada možete pratiti na ovoj.


10 comments:

  1. Volim sve sa šljokicama za ljetne dane, nedavno sam kupila Baleino mlijeko sa šljokicama, ali sam ga svega nekoliko puta stavljala, jer je vrijeme bilo više za kapute nego za haljinice.
    Od njih sam probala kremu za ruke i sviđa mi se, a ako naiđem na ovaj set sigurno kupujem, mazalica nikad dosta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam da je dosta devojaka kupilo to Baleino, ja ga nisam probala (za sada) :)
      Krema za ruke je i meni bila super, pogotovo ona sa bademom. :)

      Delete
  2. Joj, mom nosu ne odgovara ništa što ima miris sličan parfemima(pa na kraju, ne volim ni parfeme) pogotovo da se tuširam time, ili mackam poslije..
    Volim diskretne šljokice ljeti i ove godine sam se odlučila za par balea losiona i fluidom poslije sunčanja koji miriše na kokos i ima sitne zlatne šljokice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta baš, meni miris ovog losiona nije jak. Ako naiđeš negde na set, njušni, pa oceni da li ti odgovara. :)

      Delete
  3. Ovaj set sam kupila cimerki za rodj i bila je odupevljenja , ja imam neki losio sa šljokicama iz Oriflame-a i iz Avona ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dugo nisam naručivala ništa iz Avona/Oriflame-a...moraću da potražim nekoga ko se time bavi i pogledam te losione. :)

      Delete
    2. Taj iz Avona obavezno , plus je losion posle sunčanja , a miris je nešto zbog čega sam mu verna već pa ima 5 godina.

      Delete
  4. Jese ima jos di kupit ovaj losion i gel, ne mogu nigdi nac? Moran priznat da je najbolji koji san koristila

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Srbiji sam ih videla baš pre neki dan u DM-u i Lilly-u. Ne znam znači li ti informacija.

      Delete
  5. Dahlia losion, golden dust

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...