Monday, August 4, 2014

Golden Rose Rich Color #69

Nakon kraće pauze, vraćam se sa novim postom. Odmorila sam se, sakupila ideje, tako da mogu da nastavim sa blogovanjem. :)

U pitanju je lak koji sam stavila pre polaska na odmor i koji me je oduševio, a to je, kao što vidite iz naslova, Golden Rose Rich Color #69.






Predivna roze nijansa sa pomalo ljubičastim podtonom. Lak se lako razmazuje, a široka četkica omogućava prekrivanje nokta iz tri poteza. Iako piše da je ovo one coat lak, ja sam prvo stavila jedan tanji sloj, a zatim jedan srednji sloj, kako bih postigla punu boju. Takođe, veoma brzo se suši, tako da nema potrebe za dugim čekanjem pre nanošenja drugog sloja.







Ono sto mi se posebno dopalo je i sjaj koji lak ima, tako da nisam stavljala top coat. Lak mi je takav (bez baze i nadlaka) izdržao čak 6 dana na noktima, samo mi se na vrhovima malo videla bela linija. Cena mu je 110 din, a nalazi se u bočici od 10,5 ml, što je za ovako kvalitetan lak i više nego premala cena.


Ovako izgleda pod direktnom sunčevom svetlošću

Da zaključim, lak koji je izuzetno dobro pigmentovan, lako se razmazuje, dugotrajan...po mom mišljenju prosto savršen. :) 

Kakvi su vaši utisci sa Rich Color lakovima?

13 comments:

  1. Imam nekoliko lakova iz ove kolekcije i svi su mi super. I sama trenutno na noktima imam slicnu rozikastu nijansu.
    Gde kupujes GR lakove po toj ceni? Ja sam kupovala u Krastabell-u u Beogradu, bili su 120, ali su poslednji put poskupeli na 130 dinara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ova kolekcija lakova mi je baš super. :)
      Kupujem u parfimeriji "Jovana" u TC Enjub, na Novom Beogradu.

      Delete
  2. Ja do skoro nisam imala nijedan, velika greška :D
    Jako je lepa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi makar jedan za probu, verujem da se nećeš pokajati.
      Hvala. :)

      Delete
    2. Ja tek sad vidim da si napisala da do skoro nisi imala nijedan...što znači da sad imaš. Nadam se da si zadovoljna njime. :)

      Delete
  3. Divna nijansa :) jedna od ljepsih ruzicastih koje sam vidjela u zadnje vrijeme!

    ReplyDelete
  4. prelijepa nijansa :D
    obožavam njihove lakove, posebno iz ove rich color linije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam oduševljena...i nijansom i tom celom linijom. :)

      Delete
  5. Jao, stvarno je prelep! Stavljam ga na WL, ali sam na odvikavanju od kupovine lakova do decembra (preterala sam poslednjih par meseci) :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...