Saturday, August 16, 2014

Ljubiteljima mačaka

Na samom početku moram da kažem da ja mačke obožavam. Volim ih u svim veličinama i vrstama - domaće, divlje, velike, male...važno je da spadaju u familiju mačaka. :) Nažalost, nemam mačku, jer ne mogu da je držim u stanu. Ali se nadam da ću jednom sebi ispuniti i tu želju i imati je u svom domu.

Do tada, mogu da vam predstavim knjigu koju sam dobila od drugarice za rođendan, koji je bio krajem jula (zato i ne začuđuje moja opsednutost mačkama :)). Malo je reći da sam bila oduševljena kada sam videla šta je u pitanju...kao da mi je poklonila pravu. Knjiga se zove "Ljubiteljima mačaka" i može se kupiti u Vulkan knjižarama. 


Fotografija preuzeta sa zvaničnog sajta knjižare Vulkan



Posvećena je "ljubiteljima mačaka, u čijim srcima četiri male šape zauzimaju posebno mesto..." Na svakoj stranici se nalazi po jedna prelepa slika mace i citat, od kojih ću vam ja izdvojiti one koji su se meni posebno dopali.

"Ako postoji jedinstveni zvuk koji bi mogao predstavljati sreću, to bi sigurno bio zvuk mačke koja prede."

"Ako se mačke pitaju, sve pripada njima: sofa, ćebence, cela dnevna soba... Ali jedno je mesto sigurno uvek njihovo: mesto u našim srcima."

"Pas misli ovako - Hranite me, čuvate, starate se o meni. Vi mora da ste bogovi. 
A mačka - Hranite me, čuvate, starate se o meni. Mora da sam bog."


Fotografija preuzeta sa interneta


"Mačke vole ljude više nego što su spremne da priznaju. Ali su dovoljno mudre da to zadrže za sebe."

"Nije tačno da crne mačke donose nesreću. Svaka maca donosi mnogo ljubavi na ovaj svet."


Fotografija preuzeta sa interneta


"Pas sedi pored tebe dok radiš. Mačka sedi na tvom radu."

"Ko želi da se igra s mačkama, mora prihvatiti da one imaju kandže." - Egipatska poslovica


Fotografija preuzeta sa interneta


"Ljudi misle da su pametni, ali su mačke pametnije - i one to dobro znaju."

"Zašto da ne provedemo život s mačkom, kada će nam život već pokloniti sve ostalo?"  


Ukoliko ste i sami ljubitelj mačaka ili znate nekoga ko jeste, ova knjiga je pravi poklon. Verujem da će svima izmamiti osmeh na lice. A ukoliko više volite pse, postoji i druga - "Ljubiteljima pasa", tako da svako može izabrati ono što mu više odgovara.

Čiji ste vi ljubitelj? :)



18 comments:

  1. Glasam za pse, a silom prilika cuvam macku :) Sa karakterom psa, sosuse..:))
    U principu - sve dok ima 4 noge, moze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao divno, mogu da zamislim koliko je draga. :)
      I ja generalno volim životinje, ali mačke su mi na prvom mestu. :)

      Delete
    2. A videces ga cim se zavrsi "under construction" :)) Ipak je on zvezda mog bloga ;)

      Delete
  2. Veliki sam ljubitelj životinja u globalu i često imam utisak da se sa njima bolje razumem nego sa ljudima :). Imam mačora i mada ne biram između psa, mačke, ribica ili neke druge životinje, do sada su nekako samo mačke sa mnom delile dom. Simpatična knjižica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što imam istomišljenika. :) Životinje su meni toliko drage i mnogo pouzdanije od ljudi.

      Delete
  3. Obozavam zivotinje a macke su mi posebno drage. Zivim u kuci pa mogu da drzim i ljubimce, imam psa i dve mace- macku i macora iz istog legla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu samo da zamislim kolika je to količina sreće i igre. :)

      Delete
  4. Volim sve životinje u globalu, ali mace su mi nekako na prvom mjestu jer me još od kako sam bila beba čuvaju... čudna povezanost i zbivanja =)... Kad sam tražila stan uvijet je bio da mogu držati ljubimce i trenutno imam jednu krznenu mjaukalicu, nadam se da će ih bit još =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago što vidim da svi komentarišu kako vole životinje. :)
      Ja lično mislim da su mačke veoma povezane sa ljudima, osećajne i verne, mada se za njih uglavnom govori suprotno.

      Delete
  5. "Pas sedi pored tebe dok radiš. Mačka sedi na tvom radu." <3 Potpuno točno :D
    Imam dva mačka, jedan oko godinu i pol, a drugi je mala beba od 6 tjedana. Sad nam je on velika zanimacija u kući, preslati mališan, kao mali tigrić.
    Obožavam mace, zapravo životinje općenito, oni donose veliku radost u moj život. Uvijek pričam i dečku i frendici što su micani zanimljivo napravili, a uvijek ima doživljaja. Možda sam malo dosadna s time,ali što ću kad ih toliko volim :D
    Nadam se da ćeš ubrzo moći nabaviti jednu živu micu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao bebicaa. :) Kad su male su posebno interesantne, penju se svuda, igraju se, istražuju...pravo uživanje ih je gledati. :)
      Kod dečka u njegovom rodnom mestu imam jednu koju su nabavili zbog mene, isto je mala i veoma živahna. Kada sam se vratila kući stalno sam pričala o njoj i pokazivala slike, tako da te razumem u potpunosti. ;)

      Delete
  6. Obožavam mace. Preferiram ih više nego pse. Psi su mi pomalo dosadni jer nisu neovisna bića kao mace. Previše sam lijen da bih ih šetao na obavljanje nužde, radije ih pustim da to sami obave pa se sami vrate. Zato su mace idealne za mene. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da vidim i prvi muški komentar na blogu. :)
      A posebno i to što više voliš mace...muškarci su uglavnom naklonjeniji psima. :)

      Delete
  7. Okružena sam mačkama otkad znam za sebe, malo je reći da obožavam ta stvorenja <3 Nažalost, već neko vrijeme nemam ni mačku ni psa i moram priznati da život bez njih nije isti, a dvorište je baš nekako pusto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da si se navikla na njih, upotpunjuju prostor. :)

      Delete
  8. Imam uvek najmanje 6 macaka, svih velicina,uglavnom su sve iz iste porodice, sa dve zenke i vec godinama se razmnozavaju, neke podelim, neke ostavim.. a najvise sam ih imala 9, moze se reci da sam ljubitelj :D i uvek jednu kucu koja vodi racuna o njima svima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao diiivno. :) Blago tebi sa tolikim macama, one su velika radost. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...