Friday, October 24, 2014

NOTD: Breast Cancer Awareness

Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke, a njegov simbol je ružičasta vrpca. U Srbiji se svake godine otkrije 4000 žena obolelih od ove opake bolesti, od kojih oko 1600 umre! Ovo je najporaznija statistika u Evropi.

U Srbiji je rak dojke bio najučestaliji kod žena između pedesete i šezdesete godine života, ali se starosna granica danas bitno spustila i najviše je obolelih između tridesete i četrdesete godine. Često obolevaju i devojke mlađe od 20 godina, što je alarmantno.

Zbog nedovoljne zdravstvene prosvećenosti, više od dve trećine žena u našoj zemlji se javlja lekaru kada je bolest već uznapredovala i lečenje je neizvesno. Zbog toga je jako bitno javiti se čim primetite bilo kakve anomalije ili simptome, kao i najmanje jednom mesečno vršiti samopreglede dojki. Rak dojke koji je otkriven na vreme izlečiv je u čak 98% slučajeva! 

Fotografija preuzeta sa interneta




Ovaj manikir je inspirisan upravo podizanju svesti o ovoj bolesti i borbi protiv nje. 

Krajnje je jednostavan i za njegovu izradu sam koristila:
- Roze bazni lak: Essence bloom me up - 04 Chaising Lacy;
- beli Golden Rose with protein br. 242;
- Essence Colour & go, 152 give me nude, baby;
- Miss sporty Nail expert top coat;
- četkicu za nail art.





Na sve nokte, osim domalog, sam nalakirala dva sloja Essence bloom me up 04 Chaising Lacy. Nisam stavljala bazu, jer se ovaj lak za bazom jako loše razmazuje. Na domali sam stavila jedan sloj belog Golden Rose laka, a preko njega Essence Colour & go, 152 give me nude, baby (koji se na slikama ni ne primećuje i jako je slabe pokrivne moći, tako da ga ne preporučujem kao bazni lak). Četkicom sam nacrtala ružičastu vrpcu, najbolje što sam mogla. Na kraju sam sve prelakirala Miss sporty nadlakom (i tada mi se malo razmrljala vrpca na krajevima, nadam se da nećete zameriti). 








Da li vam se dopada manikir?

Takođe, pozivam sve koji žele da se na bilo koji način pridruže širenju svesti o ovoj bolesti i mogućnosti njenog izlečenja. Ne zaboravite, prevencija je pola zdravlja! 


6 comments:

  1. Divan manikir ali moram da pohvalim tvoju nokatnu ploču koja je zaista prelepa! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Tada sam još i imala neku dužinu noktiju, nadam se da će se uskoro vratiti u to stanje. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...