Friday, February 9, 2018

Zanosne trepavice uz pomoć samo 2 Golden Rose proizvoda

Verovatno ste do sada mnogo puta čuli da "pogled govori više od hiljadu reči" i to je definitivno nešto sa čime se u potpunosti slažem. Iz pogleda se može videti mnogo toga, a kada su nam trepavice savršeno našminkane onda je i sam pogled zanosniji. Ja sam pronašla recept da to postignem i u ovom postu želim da ga podelim sa vama.  


Prvi proizvod koji vam je potreban je Golden Rose Lash Primer, odnosno baza za trepavice. Bele je boje, a aplikator mu je kao četkica od maskare. Lepo razdvoji i podigne trepavice, a ono što je najbitnije je da ih ne ukruti. Ne smatram ovaj proizvod neophodnim kada je svakodnevno nanošenje maskare u pitanju, ali mislim da je odličan za neke prilike u kojima želim da su mi trepavice naglašene. Nisam pristalica lepljenja veštačkih trepavica, čak ih do sada nikada nisam ni isprobala, tako da mi ovaj prajmer, u kombinaciji sa maskarom, dođe kao odlična zamena.



Sada dolazimo do maskare - proizvoda koji obožavam i koji, za mene, predstavlja neophodnu stavku prilikom svakog šminkanja. Golden Rose Lash Plumping maskara obećava intenzivan volumen, maksimalnu definiciju i podizanje trepavica. Ono što me je na prvi pogled oduševilo je četkica koja je kraća od uobičajenih i nešto deblja. Osobama sa manjim očima se možda ne bi dopala, ali je savršena za nas sa krupnim očima. Pri vrhu je blago zakrivljena, sa dobro raspoređenim čekinjama. Upravo takve četkice su one koje najviše volim i retko koja silikonska mi se dobro pokazala (izuzetak je Golden Rose False Lashes maskara o kojoj sam pisala ovde). 


Veoma mi se dopada efekat koji ova maskara pruža mojim trepavicama, zaista ih primetno izduži i da im na volumenu. Ne kruni se u toku dana, a trepavice zadržavaju isti oblik sve dok je ne uklonim. Izuzetno je crna i potrebno ju je uklanjati nekim malo jačim sredstvom za skidanje šminke. 

  
Ukoliko volite efekat veštačkih trepavica, a ne umete ili ne želite da ih lepite, onda vam preporučujem da isprobate kombinaciju ova dva proizvoda. Efekat koji zajedno daju je zaista odličan, a možete ih isprobati i pojedinačno ili u kombinaciji sa nekim drugim sličnim proizvodima. Svakako, mislim da zadovoljstvo neće izostati u bilo kom slučaju. 

Celokupan asortiman Golden Rose proizvoda možete pronaći u Golden Beauty Shop radnjama u Beogradu, Pančevu i Zrenjaninu. 

Da li ste isprobale neki od ova dva proizvoda?

*PR uzorci

5 comments:

  1. Iskreno obozavam Gr, i ovu maskaru sam probala ali mi nije bas idealna. Medjutim definitivno cu morati da nabavim ovaj prajmer i da isprobam kako idu u kombinaciji! Divan post draga, hvala ti na njemu!

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš šteta što ti nije odgovarala, meni je zaista sjajna. Svakako isprobaj i prajmer, možda ti se dopadne. :)

      Delete
  2. Moram probati ovaj prajmer zvuči stvarno zanimljivo, ni ja nisam za umjetne trepke ��

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...