Friday, January 5, 2018

Mirror, mirror on the nail

Efekat ogledala na noktima je još jedan trend koji je prošle godine bio planetarno popularan i koji je prosto preplavio internet. Uglavnom sam viđala videe u kojima je taj efekat rađen na gelovima i veoma me je interesovalo da li se može postići i klasičnim lakovima za nokte. U ovom postu sam to isprobala, a koliko sam zadovoljna ishodom možete pogledati u nastavku.  


Za izradu ovog manikira sam koristila:


-Essence Merry Berry 01 the masked ball,
-Evelyn Quick Dry Top Coat,
-Essence Metal Shock prah za nokte*,
-Essie Gel Settler Top Coat. 


Postupak izrade je veoma jednostavan, a prvo što sam uradila je da sam na sve nokte nanela dva sloja ovog Essence tamnoljubičastog laka iz Merry Berry kolekcije (koja je bila dostupna pre dve godine). Nije toliko bitno koju ćete boju uzeti za podlogu, meni je palo na pamet da to bude neka tamnija, a ovaj lak sam slučajno pronašla u jednoj od kutija i odlučila se za njega. Sledeći korak je nanošenje brzosušećeg nadlaka na sve nokte, a nakon otprilike jednog minuta i nanošenje praha za nokte. 


Prah koji sam koristila je iz Essence Metal Shock linije, koja u svom sastavu ima šest prahova različite boje. U ponudi je i specijalni nadlak na vodenoj bazi, ali njega nisam isprobala. Prah se može naneti prstima ili uz pomoć sunđerastog aplikatora, kakav se često nalazi u paletama senki. Ti aplikatori meni uglavnom ničemu ne služe, tako da sam se odlučila da jedan isprobam u ove svrhe i za to se odlično pokazao. Na sledeće dve fotografije možete videti kako prah izgleda kada se tek nanese. 

  

Nezgodni deo u svemu ovome je čišćenje područja oko noktiju i površine na kojoj ste radili. Šljokice su veoma sitne, lako lete na sve strane i budite sigurni da ćete ih imati svuda po sebi, a poneku i u ustima. 

Poslednji korak je nanošenje nadlaka, ali ujedno i korak koji malo pokvari taj momenat ogledala. Nadlak u dodiru sa ovim prahom stvara šljokice, što podjednako lepo izgleda na noktima, ali gubi na efektu.  






Bez obzira na to što nisam u potpunosti dobila obećani efekat, dopada mi se krajnji rezultat. Šljokice imaju blagi metalik odsjaj i predivno sijaju, a to svakako i jeste bila poenta celog manikira. :) 

Dopada li se vama ovaj efekat? 


*PR uzorak

11 comments:

  1. Meni se dopada, ja sam iskreno oduševljena. Ovakvi nokti baš privlače pažnju. :)

    Winter Double Spell GIVEAWAY | Instagram

    ReplyDelete
  2. Predivno izgleda,tako da ću svakako i sama isprobati ovu tehniku 😊
    Ukoliko želiš pogledaj moj blog. Nova sam,pa bi mi neizmerno značilo

    ReplyDelete
  3. Izgleda prelepo, odusevljena sam!
    Hvala na detaljnom objasnjenju postupka, nisam imala prilike da citam to do sad i zaista si mi pomogla. Odlican post draga.

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    ReplyDelete
  4. Nokti divno izgledaju,sve si lijepo objasnila što se tiče tehnike!Divan post.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  5. Sjajan post ❤ Nokti su fenomenalni.Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  6. Poneku i u ustima hahaha. Bas si me nasmijala. Prelijepi su ti nokti 😊

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...