Sunday, March 25, 2018

Essence Winter Dreamin'

Zima i sneg su nas iznenadili sa prvim (kalendarskim) danima proleća, ali nadam se da smo ih sad konačno ispratili i da ćemo moći da uživamo u sunčevim zracima. Nisam uopšte ljubitelj snega i te "zimske idile", a jedino što mi se dopalo, a da ima reč zima u sebi, jeste Essence limitirana kolekcija Winter dreamin'.



Paleta senki iz ove kolekcije nosi naziv 01 warm blankets & hot chocolate i upakovana je u kartonsku ambalažu sa magnetnim mehanizom zatvaranja. Pakovanje je baš pravo zimsko, pastelne roze boje i sa motivima pahulja po sebi. Kada se paleta otvori nailazi se na čak 12 senki različitih boja i završnica, što mislim da je za Essence zaista sjajno. Njihove palete koje sam do sada viđala/isprobala su uglavnom bile dosta manje, sa maksimalno 6-8 senki, tako da me je ova količina pozitivno iznenadila. Osim senki, u pakovanju se nalazi i četkica za njihovo nanošenje, ali je ja ne koristim. 



Od 12 senki, 3 su mat završnice, a ostalih 9 su šimeraste. Sve su nežnijih, nude, rozikastih i zlatkastih nijansi i pogodne su za dnevnu šminku. Svakodnevno koristim sve mat senke, belu preko celog kapka, a ostale u kombinaciji sa nekim blago zlatkastog ili nude tona. Senke su dovoljno pigmentovane da ostavljaju trag, a moja preporuka je da koristite sintetičku četkicu za njihovo nanošenje. Prvi deo palete čine svetlije senke, a drugi deo nešto tamnije. Šimeraste senke su bolje pigmentacije od onih mat, ali se zajedno veoma lepo blendaju. Cena ove palete je 1089 dinara.  



Drugi proizvod koji sam isprobala iz ove kolekcije je 2u1 hajlajter i rumenilo koji nose naziv 01 a december to remember. Na prvi pogled mi se učinilo da je zaista namenjen kao 2u1 proizvod i već sam videla da ću ga koristiti samo kao hajlajter, ali onda sam ga otvorila i shvatila da se ispod nalazi drugi proizvod tj. rumenilo. Njihova cena iznosi 469 dinara.  


Moram da priznam da hajlajter nisam baš mnogo koristila jer se u poslednje vreme šminkam rano ujutru, za posao, što ne smatram baš vremenom kada treba sijati. Ono što sam primetila je da je blaže pigmentacije i da daje fin odsjaj licu, pa je pogodan i za dnevnu, popodnevnu, varijantu. 

Rumenilo je proizvod koji me je iznenadio, od koga nisam očekivala mnogo, a pokazao se kao nešto što zaista volim da koristim svaki dan. Nije napadno, a opisala bih ga kao blažu boju cigle, sa jedva primetnim šimerom u sebi koji se ne primećuje po nanošenju. Ovakvu boju rumenila do sada nisam imala i prijatno sam iznenađena kako lepo i prirodno deluje na obrazima. 



Winter dreamin' kolekciju možete i dalje pronaći u Lilly i DM drogerijama. Međutim, imajte u vidu da je ovo limitirana kolekcija i da takvi proizvodi brzo nestanu sa polica ili se zamene nekim drugim, tako da vam preporučujem da požurite sa kupovinom komada koji vam se dopadaju.

Da li ste isprobali nešto iz ove kolekcije?

*PR uzorci   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...