Monday, October 9, 2017

Essie Blue-la-la

Essie lakove sam zavolela pre dve godine i od tada počela da uvećavam svoju kolekciju primercima koji mi se učine zanimljivim, a takvih je mnogo kada je ovaj brend u pitanju. Jedan od poslednjih koje sam nabavila je iz letnje kolekcije za 2017. godinu, koja nosi naziv S'il Vous Play i inspirisana je francuskim poslastičarnicama i šarenim makaronsima.  


Kolekcija se sastoji iz šest lakova različitih nijansi i različitih formula i finiša. Upravo ovaj lak me je najviše privukao iako nisam osoba koja se oduševljava plavom bojom, ali sam se oduševila njegovim simpatičnim nazivom Blue-la-la. 


Reč je o prelepoj pastelno plavoj boji, savršenoj za letnji period (mada sam ga ja nosila i tokom septembra). Ne znam zbog čega me je ova boja toliko oduševila, ali znam da sam se dugo premišljala da li da ga kupim i na kraju iskoristila priliku i uzela ga kad je bio na akciji. Zanimljivo je to što je ovaj lak veoma retko i bio na stalku sa Essie lakovima, a kada sam ga kupila bio je samo ovaj jedan (očigledan znak da sam morala da ga uzmem, zar ne? :))



Kada je u pitanju formula, radi se o ređoj kremi koja iz prvog sloja ostavlja veoma neujednačena mesta i drugi sloj je u ovom slučaju neophodan. Prilikom nanošenja bi trebalo obratiti pažnju da se ne slije u zanoktice, što je čest slučaj sa lakovima ovakve formulacije. Suši se prosečnom brzinom i ima sjajnu završnicu, a preko sam dodala i sloj Essie Gel Settler nadlaka kako bih ga u potpunosti izravnala.  



Ukoliko ste ljubitelj pastelnih tonova, Blue-la-la je lak koji bi trebalo da posedujete u svojoj kolekciji. Bez obzira na to što je predviđen kao letnja nijansa, mislim da će lepo izgledati i u zimskim danima. Neke lakove iz ove kolekcije i dalje možete pronaći u DM drogerijama, tako da vam savetujem da požurite ako želite da ga uvrstite u svoju kolekciju. :) 

Volite li vi pastelne boje na noktima?  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...