Thursday, October 19, 2017

Essence Coast'n'Chill

Verujem da ste upoznati sa tim da Essence redovno na tržište izbacuje nove kolekcije, mada one kod nas uglavnom dolaze sa zakašnjenjem, a mnoge od njih se često i ne nađu na našim prostorima. Početkom meseca su mi stigli neki komadi šminke iz kolekcije koja je trenutno kod nas aktuelna, a koja nosi naziv Coast'n'Chill.


Ono što će vas verovatno prvo zainteresovati je strobing paleta 01 be happy & shine more!, koja se sastoji iz tri hajlajtera različite boje. U pitanju su boja šampanjca, nežno roze i bronzana. Moj favorit je roze, koja daje baš lep suptilan sjaj i odlična je za svakodnevnu upotrebu. Sve tri nijanse su iznenađujuće pigmentovane, a po ceni od 559 dinara i veoma povoljne.  





Ja se skoro uvek najviše obradujem ruževima, pogotovo ako je reč o tečnim mat ruževima, kao što je slučaj sa ova dva. Ruževi imaju 9 grama i boja bočice se poklapa sa bojom samog ruža, što mi je zanimljiv detalj. Cena im je 349 dinara. 


Svetliji je 01 smooth & move, a u pitanju je nude nijansa braon podtona. Na mom svetlom tenu više ide na braon, dok mi je jedna devojka tamnijeg tena rekla da je na njenim usnama prava svetlo nude nijansa, pa imajte to u vidu ukoliko se razmišljate o njegovoj kupovini. Tamniji ruž je 02 smooth & groove, a radi se o tamnijoj boji mesa ljubičastog podtona. Ovakve nijanse su veoma popularne poslednjih par godina i meni su jedne od omiljenih. Ovi ruževi ne isušuju usne i dovoljno ih je naneti u jednom sloju. Kao manu bih navela to što mi deluju suvo, pogotovo ovaj tamniji, nekako kao da u bočici nema dovoljno ruža. Međutim, na usnama mi ne stvaraju osećaj suvoće, a i prilično su trajni. Bez problema će izdržati piće i neko laganije jelo. 

  

Coast'n'Chill kolekciju možete pronaći u Lilly i DM drogerijama, a osim ovih proizvoda u okviru iste možete pronaći i lakove za nokte, stikere za nokte, tečnosti za posvetljivanje/potamnjivanje pudera, rumenilo u kuglicama, paletu senki za obrve, četkicu za nanošenje senki i balzam za usne.  

Da li ste isprobali nešto iz ove kolekcije? 

*PR uzorci

11 comments:

  1. Ja sam kupila ovu mauve bijansu i toliiiiko mi je neprijatna na usnama, isusuje ih, da je to katastrofa! Iz nekog razloga meni je takav utisak, mozda to nije svima. Ali nijanse su divne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je suv dok ga nanosim, na usnama nemam takav osećaj. Svakako je lepa nijansa. :)

      Delete
  2. Nisam jos uvek probala, ali planiram ❤

    ReplyDelete
  3. Nisam još uvijek isprobala, ali mislim da hoću. Divna recenzija.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Hajlajteri mi se svidjaju.Super recenzija . https://mamateammakeup.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Obozavam essence ali do sada konkrento ove proizvode nisam isprobala. Paletica nmi se posebno dopada, mislim da bi mi dobrodošla za svakodnevnu upotrebu! Odlicna recenzija draga moja, predivne fotografije.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paletica je zaista super za svaki dan, nećeš pogrešiti ako je uzmeš. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...