Wednesday, April 19, 2017

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay

Nedavno je L'Oreal na tržište plasirao inovativnu kolekciju pod nazivom Elseve Extraordinary Clay, koja se sastoji iz maske, šampona i balzama za kosu. Do sada ste bezbroj puta viđali razne kolekcije proizvoda za kosu koji sadrže pomenute proizvode, a šta je to toliko inovativno pročitajte u nastavku posta. 


Elseve Extraordinary Clay linija je namenjena onima kojima se kosa pri temenu masti a krajevi su suvi, kakva je uostalom i moja kosa, pogotovo u prelaznim periodima. Linija je obogaćena sa tri gline: apsorbujućom glinom (koja je poznata po svom svojstvu da apsorbuje višak sebuma sa temena glave), pročišćavajućom glinom (poznatoj po svom svojstvu da pomogne pri čišćenju kose) i balansirajućom glinom (koja pomaže vlasima da vrate optimalnu svežinu). 

Ono što je zanimljivo tj. inovativno kod ove kolekcije je to što se maska nanosi pre šamponiranja i to na suvu kosu. Potrebno ju je naneti na teme i ostaviti da odstoji makar pet minuta, a potom je isprati. Upravo ona i služi tome da pokupi svu masnoću i nečistoću sa temena. Maska nema onu tipičnu strukturu maski za kosu, već je pod prstima nalik na pastu. Prija mi kada je nanesem na teme, jer mi stvara osećaj hlađenja. Držala sam je na glavi uglavnom između 5 i 10 minuta, a za to vreme se taj deo na koji je maska naneta stvrdne, ali se ispira bez ikakvih problema. 


Zatim nanosim šampon (po navici dva puta šamponiram), posebno obraćajući pažnju na teme i one delove koji mi se prvi zamaste. Poslednji korak je nanošenje balzama, koji nanosim od polovine kose do vrhova i ostavim oko 5 minuta da deluje. Prilikom ispiranja osećam da mi je kosa manje zamršena i lakša za rasčešljavanje. Nakon sušenja i oblikovanja kose primećujem da je sjajnija i da zaista ima više volumena u korenu. Međutim, taj efekat volumena kod mene traje dan i po do dva, nakon čega se kosa vraća u prvobitno stanje. Generalno imam problem sa mašćenjem tog dela, koji mi često deluje slepljeno. Što se tiče produženog trajanja čistoće, mislim da ova kolekcija tome nije posebno doprinela. Kosu inače perem na svaka 2-3 dana, a toliko izdrži i sa korišćenjem ovih prozvoda. 


Od cele kolekcije mi se maska najviše dopada, nikada se ranije nisam susrela sa maskom koja se koristi "naopako" i to još na suvu kosu. Mislim da zaista može da pokupi nečistoće sa temena, a dopada mi se i taj efekat hlađenja koji sam već spomenula. Šampon i balzam će kosu učiniti sjajnijom, dodati volumen i mekoću, ali mislim da neće pomoći u borbi sa mašćenjem kose. Ukoliko ne želite da isprobavate celu kolekciju, moja preporuka je svakako maska. 

Da li ste možda isprobali ovu kolekciju ili neki njen proizvod? Kakvi su vaši utisci? 

*PR uzorci    

4 comments:

  1. Probala sam celu kolekciju i bas mi se dopada :) do pre neki dan nisam imala balzam ali sam i njega nabavila i odlican je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti odgovara. :)
      Da li ti se kosa i sporije masti?

      Delete
  2. Imamo otprilike identične utiske. :) Ja primećujem veći volumen od korena kose, prija mi hlađenje koje pruža maska, kosa se lepo raščešlja... :) Takođe, posle mesec dana korišćenja ne vidim neku veliku razliku kada je u pitanju vreme između dva pranja..produžili su, čini mi se, za nekoliko sati, tako da mogu dva i po dana da izdržim (maksimalno). :D Dobar post. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...