Sunday, April 23, 2017

Ingrid Gloss Gel lakovi za nokte

U poslednjih nekoliko meseci sve više se priča o Ingrid kozmetici, koja je polako počela da se probija na naše tržište. Do sada nisam naišla na recenzije njihovih lakova za nokte, a kako sam u nagradnoj igri na stranici distributera Ingrid kozmetike (Kozmetika&Parfemi) osvojila dva laka po izboru, odlučila sam da podelim svoje utiske o njima. 



Ingrid Gloss Gel lakovi dolaze u četvrtastim staklenim bočicama od 7 ml, što smatram sasvim dovoljnom i realno iskoristivom količinom. Četkica im je prilično kratka i ravno sečena, što može otežati proces aplikacije laka, ukoliko niste tome vični. Nijanse lakova koje sam izabrala su označene brojevima 530 i 539. 

530 je lak nežno roze nijanse, a dva do tri tanka sloja su potrebna za punu pokrivenost. Sa dva sloja se i dalje blago vidi linija nokta, ali ukoliko vam to ne smeta nema potrebe za trećim slojem. Lako se aplicira i brzo suši, tako da nema potrebe za dugim čekanjem između slojeva. Boja je veoma nežna i elegantna, pogodna za uklapanje. 





539 je lak veoma neobične i nedefinisane boje. Opisala bih je kao nude-braon-sivo-maslinasto zelenu. Na sajtu je delovao drugačije i moram da priznam da mi se na prvi pogled uživo nije dopao. Međutim, na noktima izgleda iznenađujuće dobro, a čak sam dobila i par pohvala kada sam ga nosila. Završnica oba laka je visokog sjaja, što se meni veoma dopada. 





Iskreno, nisam imala prevelika očekivanja od ovih lakova tako da sam zaista pozitivno iznenađena i rado bih isprobala još neki primerak. Mislim da su ovi lakovi vredni pažnje, a i cena im je povoljna (155 dinara na sajtu kozmetikaiparfemi.rs).   

Dopadaju li vam se ovakve nijanse lakova? 

16 comments:

  1. Boje su savršene, pogotovu ova prva, prelepa za prolece :)

    ReplyDelete
  2. I meni ova roze deluje divno!

    ReplyDelete
  3. Divan post,nijanse lakova mi se baš dopadaju! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Prelepi su :) posebno ova roze nijansa :) <3

    ReplyDelete
  5. Nisam probala Ingrid lakove, ali cu definitivno morati. Prva nijansa je prelepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš moje preporuke za ovu Gloss Gel liniju. :)

      Delete
  6. The grey nail polish is veery beautiful :))

    ReplyDelete
  7. Jel su to tvoji nokti? Ako jesu, svaka cast jako lepo izgledaju :) A tek lakovi *__* Pun pogodak! Odlican post draga! I zapratila sam te, svrati i ti do mene ako zelis :*#Samokazem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu. :)
      Tačnije bili su pre dva meseca, sada su potpuno skraćeni i u fazi oporavka... ali se nadam da ću ih ponovo uspešno pustiti. :)

      Delete
  8. Koliko traju???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stajali su na mojim noktima oko nedelju dana, sa nadlakom.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...