Friday, January 30, 2015

Rozamund Lupton - Požar

Još jedan mesec se privodi kraju, pa je postala već tradicija da vam tada preporučim neku knjigu. Uspela sam da ovog meseca pročitam čak dve (bravo ja), ali je samo ova na mene ostavila utisak. Reč je o knjizi "Požar", britanske autorke Rozamund Lupton.

Fotografija preuzeta sa www.laguna.rs


Ova knjiga se svrstava u kategoriju psiholoških trilera, koji su meni jako zanimljivi za čitanje. Radi se o požaru u jednoj privatnoj školi, u kome teško stradaju majka i ćerka. Majka dobija teške povrede glave, a ćerka jake opekotine po telu. Lekari se bore za njihov život, a policija istražuje uzroke nastanka požara. Međutim, njih dve se takođe uključuju u istragu i pokušavaju da se sete svega što se toga dana dogodilo kako bi došle do rešenja. Autorka knjige je zašla u astralni svet i priča se vodi iz ugla duše majke koja sve vidi, ali ne može se čuti. Kako dani prolaze, istraga se proširuje i svako je osumnjičen da je mogao da zapali školu. Čak ni njih dve ne uspevaju odmah da se sete svih pojedinosti, ali na kraju se ćerka priseća jako bitnih činjenica koje će otkriti pravog krivca. Problem je u tome što je ćerki ostalo još jako malo života i njih dve moraju da pronađu način da istinu saopšte živima... 

Ovaj roman obiluje napetim scenama i zapletima. Do samog kraja se ne naslućuje ko je krivac i drži vas u neizvesnosti. Ukoliko volite ovakav žanr, iskreno vam je preporučujem.

Kakve romane volite da čitate?    

2 comments:

  1. Jako mi se svidja ideja knjige, mogla bih da je potrazim u knjizari. A jos vise mi se svidja tvoja rubrika na blogu koja je sad postala vec tradicija:) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se rubrika dopada i da sam te zainteresovala za ovu knjigu. :)
      Ja sam je ugrabila na sajmu u akciji 3 za 500, a sada vidim da samo ona košta oko 1000...prosto mi je neverovatno da je toliki bio popust. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...