Tuesday, January 13, 2015

Blogovi kao inspiracija

Verovatno svako od nas ko je započeo pisanje bloga ili razmišlja o tome, ima neke blogove čija kreativnost mu se veoma dopada i zbog čega ih redovno prati. Nešto što te blogove izdvaja od ostalih, a kojih ima sve više. Mnogi od njih su nas podstakli da i sami krenemo ovim putem, pa sam želela da vam izdvojim blogove koje sam počela da pratim od pre nekih godinu dana, kada sam i otkrila ceo ovaj mali svet. 




Blog koji sam prvi otkrila pre nešto malo više od godinu dana, čini mi se preko portala Lepotica.rs. Tada sam počela intenzivnije da se interesujem za nail art, pa sam gledala svaki tutorijal ili video koji se bavi tom tematikom i tako naišla na Dijanin predlog manikira. Oduševio me je izgled njenih noktiju, pa me je to odvelo do njenog bloga. Malo je reći da sam za par dana pročešljala sve postove i videla koliko raznolikim temama se bavi. Ono što me je takođe pridobilo je i to što sam videla da odgovara na svako postavljeno pitanje, što smatram da je jako bitno. Takođe, kada sam pre oko 6 meseci počela i sama da pišem blog i imala nezgodu sa foto aparatom, Dijana mi je virtuelno pomogla da uvidim u čemu je problem i dala neke savete. Time sam bila totalno iznenađena i zatečena, jer nisam nailazila mnogo na dobrotu osoba koje me i ne poznaju. To joj je dalo još jedan plus kod mene i zaista uživam u njenom pisanju i fotografijama, koje su izuzetno kvalitetne.
koji vode sestre Lidija i moja imenjakinja Tanja. Čini mi se da je to bio drugi blog na koji sam naišla. Verovatno me je privukao Tanjin dar za nail art, jer sam na njihovom blogu videla neke jako lepe radove i volela bih da ih je više. U poslednje vreme malo više postova objavljuje Lidija, koja mi je jako simpatična i nalazim više zajedničkog sa njom. Ono što je bitno je i to da je Tanja farmaceut, razume se u sastojke raznih kremica, šampona i ostalih proizvoda, što mi je kao laiku jako korisno.
Blog kod koga mi se jako dopada stil pisanja. Jelena, koja vodi ovaj blog, trudi se nam predstavi i istorijat proizvoda, što je meni zanimljivo da pročitam. Osim kozmetike, piše i o raznim putovanjima sa kojih često donosi predivne fotografije i zanimljive priče. Čitajući njene putopise, saznala sam mnogo o nekim destinacijama i dobila želju da ih jednoga dana i sama posetim.
Blog i Youtube kanal, koji se bavi noktima i njihovom negom. Devojka ima toliko dara i kreativnosti, da ja često ostanem bez reči koliko lepe tutorijale ima. Redovnije izbacuje videe na Youtube kanalu, nego na blogu, pa ukoliko vas interesuje nail art potražite je tamo. Od nje često dobijem inspiraciju da što više vežbam i nadam se da ću biti još bolja u izradi manikira.
je prvi (i jedini) blog u kome sam imala sreće da nešto i osvojim. :) Autorka bloga Milica je pre par meseci organizovala prvi giveaway u kome sam izvučena kao dobitnica. Tada još uvek nisam imala svoj blog, pa mi je samim tim nagrada još draža. Milica, kao i ja, ima problema sa masnom kožom, pa sam kod nje videla korisne savete i nabavila neke proizvode za koje do tada nisam znala.

To je kratka lista blogova uz koje sam otkrila blogosferu. Sada se lista blogova koje pratim znatno povećala i proširila i na hrvatske i bosanske, ali mislim da bi post bio predugačak ako bih pisala pojedinačno o svakom. Spomenuću još i Beauty world by Katarina S, koja na zanimljiv način piše o pristupačnim proizvodima; Lolin svet gde često ima i nekih DIY recepata i saveta; Ana 2 cats koja je redovna na svom Youtube kanalu, veoma duhovita i pozitivna, uz čije tutorijale učim za šta i kako se pravilno upotrebljava koja vrsta šminke...itd.
Još jedan blog čijoj autorki moram da se zahvalim je Mrs Fox's Beauty Box, koji nažalost ne mogu da pratim. Izgleda da je neki problem do njenog domena, ali ja nijedan njen post ne mogu da vidim preko kompa, a često me zainteresuje naslov. Zato kada ugrabim priliku pročitam poneki preko mobilnog. Ona je takođe bila jako ljubazna i pomogla mi oko nekih tehničkih detalja i posavetovala me oko dizajna bloga. 

Ovaj post je ispao duži nego što sam planirala, ali sam prosto morala da pomenem neke najosnovnije blogove koje pratim duže vreme. Nijednu od ovih devojaka ne poznajem, ali ako se ukaže prilika, ne bih imala ništa protiv da popijemo makar jednu blogersku kaficu. :)

Pratimo li neke iste blogove? Koji su vaši favoriti? 

*fotografija preuzeta sa interneta

12 comments:

  1. Draga Tanja,

    Baš se postidim kada dobijem tako lepe komplimente :). Hvala na ovom spominjanju i posebno mi je drago što uživaš u putopisima. Želim ti puno zabave i uživanja u blogovanju!
    PS. Uvek sam raspoložena za kaficu, još više za kolače :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komplimenti su sasvim zasluženi. :)
      Hvala i tebi. :) A kolačiće ni ja ne odbijam. ;)

      Delete
  2. Draga Tanja, hvala na ovako lepim rečima :D
    Čast nam je naći se u ovim redovima i naravno da smo uvek raspoložene za upoznavanje uz kaficu i pretresanje ženskih tema (pišem u ime obe) <3 L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojke stvarno ste divne, nisam očekivala i onu podelu na Instagramu. :)
      Zaista mi je jako drago što vam se dopalo ovo što sam napisala o vama, a za kaficu se možemo dogovoriti kad god vam odgovara. :)

      Delete
  3. Imamo dva tri zajednička favorita :) Nekad sam držala one koje pratim na dnu bloga ali sam to uklonila jer ih pratim dosta u zadnje vreme no ipak imam naj od naj kao i svi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da imamo neke zajedničke favorite. :)

      Delete
  4. Hvala ti puno, ulepsala si mi dan. Jako mi znači što ti se svidja moj blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, nadam se i da ćeš uskoro naći vremena i obradovati nas nekim novim postom. :)

      Delete
  5. Sasvim obicnu djevojku i ja citam duze vrijeme. Super je, sad cu i ostale blogove pregledati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da nam se sviđa isti blog. Nadam se da ćeš pronaći još neki koji ti odgovara. :)

      Delete
  6. Sasvim obicna devojka i Moj neseser su i moji veliki favoriti :) Dijana i Jelena se stvarno izdvajaju po stilu pisanja, a posto je to meni jako bitno, i volim da citam drugacije postove, kada vidim da je neko talentovan za pisanje i ide mu odlicno, pa makar pisao i o casi obicnoj.. Takav utisak imam o njih dve :) Kod Jelene sam cak pobedila u dva giveaway-a za redom pa je zato volim jos vise :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njih dve zaista imaju lep stil i prelepe fotografije, kojima se uvek divim. :)
      Drago mi je da se i tebi dopadaju, mislim da od njih možemo dosta da naučimo, jer smo obe na početku. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...