Sunday, December 14, 2014

Matching Manicures #7 - Snowflakes

Današnja tema Mathing manikira su pahulje...manikir koji mi je zadao jako puno muka. Nemam pločicu za pečatiranje sa motivom pahulja, pa sam pokušala da ih sama nacrtam. Nikada ranije ih nisam crtala i mislila sam da neće biti toliko teško, međutim grdno sam se prevarila. :D 

Za ovaj manikir sam koristila:
- Essence studio nails hardening base;
- Essence effect 07 blue-jeaned (o kome sam više pisala ovde);
- Flormar beli 370 i srebrni 112 Glacier Gray (za pahulje);
- Evri 27;
- sitne šljokice, krupne šljokice;
- lepezastu četkicu i doter.



Nokte sam prvo namazala Essence bazom. Zatim sam na sve, osim domalog, nalakirala Essence 07 blue-jeaned, a na domali beli Flormar 370. Doterom sam crtala srebrnu pahulju (Flormar 112), na njenu sredinu stavila providni cirkon i posula malo sitnih srebrnih šljokica. Na srednjem prstu sam nacrtala dve bele pahulje (Flormar 370) i na sredinu zalepila po jednu srebrnu krupniju šljokicu i još po neku sa strane. Naravno, prilikom stavljanja nadlaka su mi se pahulje razlile, pa sam morala da ih popravljam. Da bi bilo još snežnije, na kažipst sam premazala Evri 27, lak sa srebrnim šljokicama.






Za kraj, snežna kugla iz Beča, koja mi se lepo uklopila uz manikir. :)



Inače ne volim sneg i nadam se da ove pahulje neće još uvek padati, za sada neka ostanu samo na noktima. :) 

Da li vam se dopada? Znam da nisu savršene, ali budite nežni. :)

Pogledajte i šta su druge devojke spremile za ovu temu:


19 comments:

  1. Odlicne su ti pahuljice. :) I ja sam radila free hand isto jer nemam plocicu. Nije bas jednostavno koliko izgleda. Ipak je nokat mala povrsina.

    ReplyDelete
  2. Meni su super :) i ovaj essence plavkasti mi je baš lijep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :) Njega sam se setila da imam u poslednjem trenutku, baš je lepo poslužio. :)

      Delete
  3. Srebrna na beloj osnovi je za mene pun pokodak, ali i ceo manikir mi se sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa, i meni se jako dopada ta kombinacija. :)

      Delete
  4. Jako lijepa manikura :)
    Lajkam frihendane pahuljice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam očekivala ovoliko pozitivnih komentara za svoje pahuljice. :) Hvalaa. :)

      Delete
  5. Odlična manikura! <3 Podsjetila si me na 'jeans effect', nisam ga čak ni probala, skuplja prašinu u kutiji mjesecima. :D Najdraži dio su mi, naravno, šljokice i pahuljice! <3 Kugla ti je isto slatka n_n :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga u skorije vreme, i on ima u sebi jako sitne srebrne i plavkaste šljokice. :)
      Hvala, kugla se sa svojim pahuljicama uklopila u ovaj manikir. :)

      Delete
  6. Videla sam malopre manikir na IG-u a sada vidim ovde u krupnom planu :) Sviđa mi se! L.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Puno mi znači kompliment od jedne lakoholičarke. <3

      Delete
  8. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju pahuljice. :)
      Verujem da imaš ogromnu kolekciju, videla sam samo delić tvojih radova, za sada. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...