Tuesday, May 8, 2018

Revolucija u nezi kose - L'oreal Paris Elseve Total Repair 3u1

Inovacije na tržištu kozmetike, kako dekorativne tako i preparativne, su postale gotovo svakodnevne, a jedna od onih koja mi je privukla pažnju je 3u1 proizvod za kosu koji je L'oreal nedavno izbacio na tržište. Do sada sam povremeno koristila neke 2u1 šampone/balzame za kosu i moram da priznam da su mi retko odgovarali, tako da sam bila veoma skeptična po pitanju ovog proizvoda.



Šta je ovde toliko revolucionarno?

Radi se o tome da je u pitanju 3u1 proizvod, odnosno blagi šampon, balzam i nega za kosu. Naznačeno je da je bez sulfata, što znači da neće uopšte, ili će minimalno, peniti u dodiru sa vodom. Gušće je konzistencije i biserno bele boje, a zgodno je to što je bočica sa pumpicom i tako je korišćenje olakšano. Ono što mi je bilo specifično je to što piše da je šampon dovoljno jednom naneti na kosu, ostaviti par minuta, a zatim isprati. Upravo taj deo je ono što ga čini potpuno drugačijim, a u kojem sam ja u startu pogrešila i umalo pomislila da ovaj šampon ništa ne valja!


Naime, naviknuta da šamponiram kosu dva puta i nanosim na kraju balzam ili masku, nanela sam 5-6 pumpica, istrljala kosu, odmah isprala i taj proces ponovila još jednom. Nisam primetila ništa čudno prilikom ispiranja, ali pri sušenju kose me je dočekao šok - kosa je pri korenu na nekim delovima delovala jako masno i slepljeno! Pomislila sam da je to zbog toga što sam žurila i verovatno nisam lepo isprala kosu. Međutim, pri sledećem pranju je situacija bila ista. Ostala sam razočarana u šampon i već htela da ga se otarasim, ali me je nešto ipak navelo da malo više istražim i tako sam otkrila da se ovaj šampon zapravo koristi drugačije od ostalih.


Potrebno je naneti 10-15 pumpica na celu dužinu kose (kao što je i navedeno na bočici), dobro izmasirati teme i ostaviti šampon par minuta na kosi da deluje i pokupi sve prljavštine sa temena. Nema potrebe za drugim nanošenjem, mada to, više iz navike, ponekad učinim kada osetim da mi se kosa mnogo zaprljala. Nakon par minuta (obično sačekam pet) kosa se može isprati, pri čemu je ona dosta lagana i lako se ispira. Ono što je najvažnije je da kosu zaista dobro isperete, jer će u suprotnom delovati neoprano i slepljeno.


Ovaj 3u1 šampon zaista olakšava i skraćuje vreme potrebno za negu kose, što je veoma bitno u današnjem tempu brzog života. Ključna stvar je koristiti ga pravilno, jer samo tako može da donese zadovoljavajuće efekte. Zadovoljna sam učinkom i sjajem koji daje mojoj kosi, a do čega ne bih došla da se nisam detaljnije informisala o njemu. Koliko god smatrali da je neki proizvod lagan za korišćenje, uvek prvo pročitajte šta proizvođač savetuje.

L'oreal proizvode možete pronaći u drogerijama, marketima i parfimerijama, a cena ovog šampona je oko 450 dinara za 400 ml. U ponudi su 3 vrste: za suvu kosu, farbanu i oštećenu. Konkretno, ovaj koji sam koristila je namenjen oštećenoj kosi i sadrži ekstrakt nevena. S obzirom na mogućnost izbora, verujem da možete pronaći odgovarajući za svoj tip kose. 

Da li ste isprobali ovaj šampon? Kakvi su vaši utisci?

4 comments:

  1. Ja i dalje razmišljam da li da ga probam. Nekako ne mogu kada ne peni, kapiram da ne bih dobro oprala kosu. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam i ja mislila i pogrešila u startu sa korišćenjem. Meni se zaista dobro pokazao, preporučila bih ti da isprobaš. :)

      Delete
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete
  3. e na tržištu kozmetike, kako dekorativne tako i preparativne, su postale gotovo svakodnevne, a jedna od onih koja mi je privukla pažnju je 3u1 proizvod za kosu koji je L'oreal nedavno izbacio na tržište. Do sada sam povremeno koristila neke 2u1 šampone/balzame za kosu i moram da priznam da su mi retko odgovarali, tako da sam bila veoma ske My Website
    this Website
    Blog Website
    My webpage
    Check Website

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...