Monday, April 16, 2018

Dream Catcher

Da li ste čuli za dream catcher, odnosno hvatač snova? Originalno potiče od plemena američkih Indijanaca, a veruje se da hvata loše snove i čuva one dobre. Sastoji se od kruga prečnika oko 10 cm koji je opleten kanapom ili kožom i ukrašen perjem. Meni se veoma dopada sama ideja hvatača snova, toliko da imam jedan lančić sa tim motivom, a svidela mi se i pomisao da ga imam na noktima.   



Ovaj manikir je veoma jednostavan i brz za izradu, a koristila sam:
-Aura Instant base bazu za nokte;
-Essie Eternal optimist;
-Stikere za nokte* sa Born Pretty Store sajta;
-Catrice 2in1 base & top coat.


Sve što sam uradila jeste da sam nokte prelakirala sa dva sloja Essie laka, a na srednji i domali prst zalepila ove stikere u rose gold boji. Odlučila sam se za motiv hvatača snova, koji sam stavila na domali prst, i neku varijaciju cveta koju sam stavila na srednji prst. Stikeri su odlično odrađeni, dovoljno su čvrsti da se ne pokidaju prilikom odlepljivanja sa talona, a opet dovoljno fleksibilni da se lepo apliciraju na željeno mesto na noktu. U ponudi su dva dezena, a moji su broj 2 (ID #41137). Stikere možete poručiti sa Born Pretty Store sajta. 


Na kraju sam sve nokte premazala slojem Catrice nadlaka sa efektom gela. Mislim da se ovaj svetlo roze lak odlično uklopio sa rose gold stikerima. 

Kako se vama dopada? 







Ukoliko vam se dopada nešto sa Born Pretty Store sajta, prilikom poručivanja se možete poslužiti mojim kodom METAK31 i ostvariti 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju. 


Verujete li u hvatače snova? :)

*PR uzorak

2 comments:

  1. Ti si na svojim noktima hvatačima snova dala posebnu novu simboliku! Predivni su zaista!

    Magicni svet lepote

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...