Thursday, June 15, 2017

OK, but first coffee

Pijete li kafu? Da li vam je neophodna ujutru kako biste uopšte počeli da funkcionišete? Ukoliko su vam odgovori potvrdni, kao i meni, onda će vam se možda dopasti odevni predmet koji imam da vam pokažem u ovom postu.

 
Reč je o sivoj pamučnoj majici* sa sajta Romwe, koja nosi natpis "OK, but first coffee". Bezbroj puta u životu sam izgovorila rečenicu: "OK, samo da popijem kafu i krećem", tako da je ovo majica koju sam morala da naručim. Uzela sam veličinu L, zato što ne volim kada su mi ovakve majice uz telo. Uparila sam je sa crnim farmerkama* i patikama, i tako dobila jednu savršenu svakodnevnu kombinaciju.  











Patike/Sneakers - Reebok Classic

Dopada li se vama kombinacija?

*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju


6 comments:

  1. Slazem se draga, prvo kafa, pa sve ostalo :-)
    Odlicna kombinacija ❤

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kafa? Moze, uvek i svuda :) Odavno sam videla na jednom sajtu majicu sa tim natpisom i odusevila se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad me pitaju, piješ li tursku - naravno, pijem sve vrste kafe. :D

      Delete
  3. 11 navečer ja još uvik sa šoljon u rukama hahahah <3 Divna si <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad nije kasno za šolju kafe. :)
      Hvala draga :* :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...