Monday, April 25, 2016

Matching Manicures #36 - Delicate print

Prosto mi je neverovatno, ali uspela sam da uradim i ovonedeljnu temu uparenih manikira. Tema je delicate print, za koju nisam baš bila sigurna na šta se odnosi. Potražila sam na google-u i videla da se za nju uglavnom vezuje neka čipka i slični motivi, pa sam se i ove nedelje poslužila pločicom i pečatom.



Koristila sam:
- Essence Studio nails hardening nail base;
- Essence Nauti girl 02 Oh Captain, my captain;
- Sally Hansen 707 King of Shadows;
- Golden Rose Gel look top coat;
- Lady Queen BC-07 pločicu i Born Pretty Store providni pečat. 

Nokte sam premazala bazom, a zatim sa dva sloja Essence plavog laka. Prvobitna ideja mi je bila da za pečatiranje koristim tamno plavi lak iz iste kolekcije, ali kada sam prenela motiv skoro se uopšte nije primećivao. Onda sam odlučila da pokušam sa svetlijim lakom i izbor je pao na Sally Hansen King of Shadows (detaljnije o njemu ovde). Nakon pečatiranja, nokte sam zaštitila Golden Rose nadlakom.





Ne znam da li se ovaj motiv u potpunosti uklapa sa temom, ali mislim da može da prođe. Kako se vama čini?

Pogledajte i radove ostalih devojaka:

10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...