Wednesday, January 27, 2016

Matching Manicures #32 - Green nails

Tema ovonedeljnih uparenih manikira je zelena boja, koja baš i nije "moja boja", ali sam uspela u svojoj kolekciji lakova da pronađem par zelenih, koji su mi se učinili zanimljivim za kombinovanje. Prvo sam na umu imala gradient manikir, ali kako sam njega radila već mnogo puta odlučila sam se da isprobam nešto novo.



Za izradu manikira sam koristila:
- Essence Studio nails ultra strong nail hardener, kao bazu;
- Catrice 590 Jade Is Not My Name;
- Gabrini Summer Edition M108;
- Essence Colour & go 179 Roller coaster;
- Golden Rose Color Expert #50;
- Maybelline Dr. Rescue Gel effect top coat;
- Born Pretty Store tečni lateks.*


Nakon baze, sve nokte sam prelakirala jednim slojem Catrice laka. Pošto mi je na pamet palo da uradim Stone manikir (mislim da se tako zove ova tehnika), oko noktiju sam nanela sloj tečnog lateksa koji sam dobila sa Born Pretty Store sajta. Mislim da sam ja jedina kojoj je bočica stigla bez ikakve nalepnice, bez naziva i ostalih informacija. Na sajtu sam videla da sadrži 15 ml (možete ga pronaći ovde). Bele je boje, a potrebno ga je naneti u debljem sloju kako bi se lakše uklonio na kraju. Kada sam sve nokte zaštitila lateksom, prešla sam na izradu manikira.


Četkicama od lakova sam nanosila po par većih kapljica svake boje, pa preko samo pritisnula nokat plastičnom kesicom (u nedostatku providne kuhinjske folije :). Tako sam postigla ovaj efekat kamena. Na kraju sam uz pomoć pincete uklonila lateks i sve nokte premazala slojem nadlaka.




Dopada li vam se efekat koji sam postigla? :)

Mislim da je ovaj tečni lateks veoma dobra stvar, pogotovo će biti koristan pri izradi gradient i water marble tehnike (ako se usudim nekada da je ponovo pokušam). Ukoliko želite da poručite nešto iz nail art odeljka sajta, možete se poslužiti mojim kodom METAK31 i tako ostvariti 10% popusta na iznos porudžbine.


*PR uzorak

Pogledajte i manikire ostalih devojaka:  

16 comments:

  1. Sve si bolja i bolja draga moja, nadam se da ćeš me uskoro pozvati u neki svoj salon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ikada budem makar radila u nekom salonu, prva imaš od mene jedan manikir. :*

      Delete
  2. odlična manikura, baš super izgleda :D

    ReplyDelete
  3. dopada mi se ova tehnika :D mozda je upotrijebim u mojoj sljedecoj manikuri :D

    ReplyDelete
  4. dopada mi se ova tehnika :D mozda je upotrijebim u mojoj sljedecoj manikuri :D

    ReplyDelete
  5. Bas mi se dopada, moram probati :-) ❤

    ReplyDelete
  6. Bas mi se dopada, moram probati :-) ❤

    ReplyDelete
  7. Baš mi se sviđaju boje, super je ispalo. :) Jednom sam i ja radila ovu tehniku i baš sam isto neku zelenu i čini mi se sivu nijansu koristila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sa svakom bojom može super da ispadne. :)

      Delete
  8. Super je manikir, baš mi se sviđa taj efekat. Meni je isto palo na pamet da radim ovako nešto u durgim bojama. A ovaj latex sam i ja dobila, i zadovoljna sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam skidala lateks, sve vreme mi je bilo u glavi ono "Simply peel like no big deal" :D

      Delete
  9. Predive si nijanse iskombinirala i sviđa mi se efekt koji je na kraju ispao. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...