Thursday, November 19, 2015

Born Pretty Store: Glitter Powder Picker Pen

Pre nekoliko dana mi je stigao novi paketić sa Born Pretty Store sajta, a prva stvarčica koju sam stigla da isprobam je alatkica za "hvatanje" glitera, o kojoj ćete čitati u ovom postu.




U pitanju je olovka (kako su je oni nazvali), koja na vrhu ima sunđerčić koji služi za preciznije nanošenje šljokica u prahu. Ja sam takve šljokice do sada obično nanosila lepezastom četkicom, ali mi se ovo učinilo zanimljivim za probu.


U suštini, proces korišćenja je veoma jednostavan - nanesete lak po izboru, sačekate da se malo prosuši, umočite vrh sunđera u šljokice i nanesete na nokat. Prilično lako za svakoga.


Prednost ove olovke, u odnosu na lepezastu četkicu, je to što vam omogućava da preciznije nanesete šljokice na željeno mesto na noktu, bez mnogo viška rasutog okolo. Mislim da kod onih velikih šljokica ne bi bila efikasna, ali je zato za sitne šljokice u prahu idealna. Za ovu priliku sam ih nanela samo na gornji i središnji deo noktiju.




Ono što mi se nije dopalo je to što mi je olovka stigla razdvojena, a pretpostavljam da se to desilo prilikom transporta. Metalni deo je prilično slabo pričvršćen, pa sam morala da je sastavljam i sada je nakriva i prilično labava.

Ukoliko vam se dopada ovaj proizvod, možete ga pronaći ovde. Takođe, možete se poslužiti mojim kodom METAK31 i ostvariti 10% popusta na proizvode iz nail art odeljka sajta. Dostava je besplatna za sve delove sveta.



*PR uzorak  

8 comments:

  1. Lepo izgledaju nokti :) Svidja mi se :)

    ReplyDelete
  2. Još sam negde čitala da spada metalni deo. A kontam da se može zalepiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga nisam lepila, samo sam ga gurnula nazad. :D Radi i ovako, ali se desi da ispada i onda stalno mora da se vraća.

      Delete
  3. I ja sam ovo isprobala... Meni je stigla čitava ali prilikom korištenja malo mi se počupala spužvica. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...