Sunday, March 22, 2015

Matching Manicures #16 - Fan brush

Tema ovonedeljnih uparenih manikira je fan brush - manikir koji se radi uz pomoć lepezaste četkice. Veoma je jednostavan za rad, potrebna vam je samo jedna bazna boja i jedan ili više lakova koje ćete nanositi pomoću te četkice. Kako do sada nisam radila ovaj manikir, odlučila sam se za najjednostavniju varijantu.

Koristila sam:
- Essence studio nails hardening nail base;
- Golden Rose Rich Color #26;
- Flormar Supershine 14 Violet Pearl;
- Eveline X-treme gel effect top coat;
- lepezastu četkicu za nail art.



Sve nokte sam prelakirala Essence bazom, a zatim nanela Golden Rose u dva sloja. Na papir sam stavila nekoliko kapi Flormar laka i umočila blago vrhove lepezaste četkice, kojom sam ih nanosila u smeru levo-desno na osušeni GR lak. Kada se sve to osušilo, prelakirala sam Eveline nadlakom i manikir je bio gotov. :)







Sviđa mi se kako su se uklopile ove boje, a posebno dolaze do izražaja na direktnoj sunčevoj svetlosti, jer se onda presijavaju i šljokice iz Flormar laka.

Kako se vama čini kombinacija? :)

Pogledajte i radove ostalih devojaka:

20 comments:

  1. Sviđa mi se što je razlika u finišu pre nego u boji ta koja pokazuje efekat.

    ReplyDelete
  2. odlično :) koristila sam i ja ljubičastu ali preko crnog laka

    ReplyDelete
  3. Super su! Djeluje mi kao da si nanijela Flormar dok se Golden Rose još nije osušio, iako vidim da si čekala da se osuši i baš je fora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće je da se nije baš potpuno osušio, mada sam imala i malo problema sa četkicom, ali na kraju je ispalo ok. :)

      Delete
  4. odlična kombinacija, sviđa mi se... a tek nokti *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokte sam morala da skratim pre neki dan na pola od ove dužine i sada mi je čudno...ne znam da se snalazim sa kratkim noktima. :D

      Delete
  5. Biće da je danas većina blogerki u ljubičastom fazonu. Lijepo izgleda, i baš volim ljubičastu.

    ReplyDelete
  6. Bas zanimljiv manikir, dopada mi se kombinacija :)

    ReplyDelete
  7. Kad se vidimo molin te ošamari me. Ovaku kandžu skratit zbog paketa :( Prekrasna je manikura, ljubičasti tonovi su vrh <3 Nisan nikad vidila ovakav flormar lak, lipa bočica *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proklinjem vozače onog busa! Ali makar sam uspela da ranije uslikam manikir. :D
      Ni ja više ne znam koliko bočica imaju, stalno nailazim na drugačije. :D

      Delete
  8. Ovaj GR je predivan, svidja mi se nijansa :) kombinacija je bas lijepa, super ti je ovo ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je uzivo još lepša boja, preporučujem ga. :) Drago mi je da ti se sviđa kombinacija. :*

      Delete
  9. Ovo izgleda super, i boja Golden Rose laka je neverovatna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ga pronađeš, iskreno preporučujem kupovinu...predivan je. :)

      Delete
  10. Dobila sam raspucavajuci bijeli no 1 i trazila sam da vidim sta i kako se koristi. Voma neobicno. A raspucavanje sam radila u dekupazu, a sad i nokti. Malo jos treninga i bice super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo nije rađeno sa tim pucajućim lakovima, ali sam pisala o jednom takvom iz Golden Rose ponude. Možete pronaći i taj post u pretrazi na blogu. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...