Monday, April 23, 2018

Savršen ten uz Golden Rose Total Cover 2in1 tečni puder i korektor

Puder je komad dekorativne kozmetike od kojeg očekujem dosta i veliki mi je problem da pronađem odgovarajući za sebe... ili su nijanse neodgovarajuće ili mi je preslab/prejak ili mi bukvalno sklizne sa lica nakon par sati. Od pudera tražim da ima solidnu pokrivnu moć, da bude postojan i da ne košta čitavo bogatstvo. Jedan od onih koji, za sada, zadovoljava te potrebe je novi Golden Rose Total Cover 2u1 puder i korektor, a više o njemu saznajte u nastavku teksta.  


Pakovanje sadrži 30 ml proizvoda, što je standardna količina za tečne pudere. Iznenadila me je laganost bočice, a onda sam bolje pogledala i shvatila da je ona napravljena od čvrste plastike. Zapravo, ovakvo pakovanje mi baš odgovara, jer bočica nije preteška kada se nosi u neseseru što je svakako plus. 



Pakovanje je sa pumpicom kroz koju puder bez problema izlazi i nemam nikakve zamerke što se toga tiče. Sam puder je srednje gustine, a jedna pumpica je dovoljna za prekrivanje lica. Isprobala sam nanošenje i blenderom i četkicom, a u njegovom slučaju mi se bolje pokazala široka četkica sa čvršćim dlačicama. Tačnije, prvo puder četkicom rasporedim po licu, a zatim blenderom sve dodatno utapkam. 


Ovaj puder postoji u čak 20 različitih nijansi, a ja imam 06 Taupe. Za nijansu je tamnija od mog tena, ali imajte u vidu da sam ja prilično svetla. Problem nijanse rešavam uz pomoć Alverde posvetljivača za pudere koji je sjajan proizvod i pokazao se kao odlična stvar uz pomoć koje mogu da dobijem nijansu koja mi odgovara. 


Što se tiče pokrivne moći, ona je srednja, sa mogućnošću nadogradnje ka potpunoj. Puder lepo pokriva crvenilo i sitne nepravilnosti na koži. Potrebno je malo brže raditi sa njim jer se brzo suši, što je često odlika pudera mat završnice. Međutim, ovaj puder ipak nije takav i daje blagu blistavost licu. Ja ga uvek setujem kamenim, prosto sam tako navikla i više volim makar blagu mat završnicu na svom licu. Ne prosijava mnogo u toku dana i smatram da je pogodan i za osobe sa masnijom kožom.  


Ukoliko tragate za puderom koji neće biti pretežak na licu, a obezbediće vam dobru pokrivnu moć, imate moje preporuke da isprobate upravo ovaj Golden Rose puder. Izbor nijansi je veliki i verujem da ćete pronaći odgovarajuću za sebe. Takođe, sadrži vitamin E i zaštitni faktor 15 koji štiti lice od sunčevih zraka.  

Celokupan asortiman Golden Rose proizvoda možete pronaći u Golden Beauty Shop centrima u Beogradu, Pančevu i Zrenjaninu.

Kakve tečne pudere vi koristite? 

*PR uzorak  

5 comments:

  1. Izgleda super i hvala procita ☺ ♥

    ReplyDelete
  2. Ovaj puder nisam probala, ali čula sam samo pozitivne komentare za njega. Smatram da je ovo bila odlična recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je odličan, najbolji drogerijski puder koji sam do sada isprobala. :)

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...